Krajowy Rejestr Sądowy
Składaj sprawozdania finansowe do eKRS z kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wszystkie spółki handlowe wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) mają obowiązek składania sprawozdań finansowych do eKRS w postaci elektronicznej, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. Wymóg ten dotyczy kierowników jednostki, członków zarządu oraz osób, które prowadzą księgi rachunkowe. E-sprawozdanie finansowe należy zapisać w określonej strukturze oraz formacie. Powinno być ono przygotowane jako jeden plik XML, który zawiera wszystkie elementy sprawozdania i złożone online przez system Ministerstwa Sprawiedliwości: https://ekrs.ms.gov.pl/.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Jak wysłać podpisane elektronicznie sprawozdanie finansowe do eKRS? Doprowadzą Cię do tego 3 proste etapy!
Przygotuj w firmie sprawozdanie finansowe
Zatwierdź sprawozdanie podpisem kwalifikowanym
Wyślij elektronicznie do eKRS dokumenty finansowe
Użyj e-podpisu przy składaniu sprawozdania finansowego do eKRS i zyskaj!
Wygodę
Podpisujesz sprawozdanie finansowe bez ograniczeń, zawsze gdy tego potrzebujesz.
Bezpieczeństwo
Chronisz dokumenty finansowe przed sfałszowaniem i antydatowaniem.
Szybkość
Usprawniasz proces podpisywania dokumentów finansowych w organizacji.
Komfort
Używasz e-podpisu wprost z Twojego urządzenia z dostępem do Internetu.
Zgodność z regulacjami
Korzystasz z rozwiązania zgodnego z polskimi przepisami prawa.
Dostęp 24/7
Możesz wysyłać elektronicznie wnioski do eKRS w dowolnym miejscu i czasie.
Do elektronicznego podpisania sprawozdania finansowego możesz użyć mobilnego e-podpisu SimplySign lub podpisu elektronicznego w zestawie z kartą i czytnikiem.
Sprawdź, jak uzyskać certyfikat kwalifikowany do zastosowania w eKRS.
Możesz kupić e-podpis i podpisywać elektronicznie dokumenty finansowe do eKRS.
Możesz odnowić certyfikat kwalifikowany i wysyłać sprawozdania do eKRS.